Thursday, May 24, 2012

“က်မခရီးစဥ္မွာ က်မကလြဲၿပီး က်န္သူအားလုံးဟာ မွတ္တိုင္မ်ားျဖစ္တယ္”


ေရာဂါကြ်မ္းေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပးခံရတဲ့အခါ
နာက်င္ျခင္းအား အခုိက္အတန္႔သက္သာေစေသာ ေဆး၀ါးမ်ားလည္းရွိေၾကာင္း
တပါတည္းအသိေပးခံရတယ္ ။

ျမင္ကြင္းထဲသုိ႔ လေရာင္ဆမ္းေသာလမ္းကေန ၀င္လာခဲ့တယ္ ။
ျမင္ကြင္းထဲကေန အမ်က္ျပင္းျပင္းထြက္လွ်က္ ရပ္တန္႔ခ်န္ရစ္ခဲ့တယ္ ။
ျမင္ကြင္းမ်ား တအိအိေရြ႕လ်ားမွဳေပၚမူတည္ၿပီး
ေျခရာအေဟာင္းအသစ္မ်ား ခြဲျခားအတည္ျပဳရန္ ခက္ခဲသြားတယ္ ။


တေန႔ေန႔မွာလို႔ ..က်မတို႔အားလုံး လွ်ာအရသာခံေျပာဖူးၾကပါလိမ့္မယ္
သံေယာဇဥ္ဟာ ႀကိဳးေျခာက္ေခ်ာင္းနဲ႔ အပိုင္ခ်ည္ခဲ့ပုံပါပဲ ။

ေခတ္အခါအရ
ဥေပကၡာ .. ဆုိတာ.. သိမ္ေမြ ႔ႏွဴးည့ံဆုံး ဖယ္က်ဥ္ေက်ာခုိင္းမွဳ ..
မရွိခဲ့ဘူး
မျဖစ္ခဲ့ဘူး
မခ်စ္ခဲ့ဘူး
မဟုတ္ခဲ့ဘူး
မ်က္လုံးစုံမွတ္ၿပီး အေၾကာက္အကန္ေလ်ာမခ်ေၾကးကြယ္ ။

က်မခရီးစဥ္မွာ က်မကလြဲၿပီး က်န္သူအားလုံးဟာ မွတ္တိုင္မ်ားပဲျဖစ္ရတယ္ ။

 မွဴးဒါရီ
 by Mhu Darye on Friday, April 8, 2011 at 12:23am ·


1 comment:

EI CHAW said...

I do like it.
don't know how to explain the meaning of your poem in word. I just feel it by heart :)